מדוע מיקום היא מילת המפתח להשקעה בחנות?

אם אתם משקיעים מתחום הנדל"ן המסחרי ומעוניינים להשקיע בחנות, ליזם הנדל"ן דוד רפאל יש טיפ אחד חשוב שיכול להיות ההבדל בין הצלחה מהדהדת לכישלון צורם. את הטיפ הזה ניתן לתמצת למילה אחת בלבד – מיקום.

"מיקום היא מילת המפתח כאשר מדובר בהשקעה בחנות", אומר דוד רפאל, מייסד קבוצת רפאל נדל"ן. "אפילו בתוך הקניון המשגשג ביותר בארץ, אפילו אז יש הבדל בין האפקטיביות של השקעה בחנות בקומת המרתף לבין השקעה בחנות שממוקמת בחזית המבנה".

לדברי דוד רפאל, המיקום של החנות כה חשוב בגלל תנועת האנשים באותו אזור: סוג האוכלוסייה הקונה, איכות השוכרים הפוטנציאלים ועוד. ככל שהתנועה גדולה יותר כך הסיכוי להשכיר את החנות שהשקעתם בה יגדל בהתאם.

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.

נגישות